Дистанційне навчання без стресу: практичні поради

25 листопада 2020
493

Запровадження дистанційного навчання стало справжнім випробуванням для вчителів, учнів та їхніх батьків. Вчителям особливо складно, адже в стислі терміни доводиться спочатку навчитися самим, а вже потім – навчати учнів. А ще потрібно встигнути перевірити виконання учнями завдань, підготуватися до наступних уроків, надати консультації батькам… Тут важко продовжувати продуктивно працювати без стресу… То ж, пропонуємо вашій увазі практичні поради, як працювати дистанційно без стресу для себе та учнів.

  1. Тривалість заняття. Якщо у Вас один урок на тиждень (45 хвилин), завантаження учня не може бути більше 70 хвилин, причому з них 20 хвилин – знайомство з новим матеріалом, 50 – хвилин – виконання вправ).
  2. Яким має бути навчальний матеріал? Матеріал може бути у підручнику, на сайтах або у відеоформаті (ніхто не забороняє використовувати готові відео – наприклад, телеуроки).
  3. Вправи. Для виконання вправ треба дати приклад або зробити відеотьюторіал (до 7 хвилин). Вправи можна розмістити на власному веб-ресурсі, у Classroom, на спільній дошці, на платформі дистанційного навчання та вказати кількість балів та термін виконання.
  4. План роботи. Учню треба підготувати план роботи на тиждень з необхідними посиланнями на сторінки в мережі та термінами виконання (до кінця тижня). Завдяки цьому учні та їхні батьки не турбуватимуть вас щосекунди та не з’ясовуватимуть час проведення наступного заняття.
  5. Консультації. У плані треба вказати час проведення синхронної консультації тривалістю до 40 хвилин у відеозустрічі. До цієї зустрічі питання можна задавати як коментарі до заняття чи звичайними повідомленнями. На деякі бажано відповідати відразу, деякі виносити на консультацію.
  6. Оцінки. Необхідно слідкувати за завантаження виконаних вправ учнями і відразу їх оцінювати, адже це не вимагає багато часу, якщо робиться вчасно.
  7. Комфорт. Створюйте комфортні умови навчання для учня, його батьків та для себе. Не перевантажуйте мережу (це не показник якості навчання), проводьте тільки одну відеозустріч на тиждень, використуйте її ефективно.
  8. Побажання. Бажано посилання на всі дисципліни розмістити на одному сайті, а плани робіт учнів та їх діяльність зробити типовими. Завдяки цьому вони вчасно та точно виконуватимуть завдання.
  9. Звіт. Якщо в роботі ви використовуєте Classroom, звіт не потрібний, адже всю роботу можна легко відслідкувати. Аналогічна ситуація, якщо ви використовуватимете власний сайт, блог чи платформу дистанційного навчання.
  10. Час роботи. Працюйте виключно у робочий час, решту часу залиште для відпочинку, домашніх справ та спілкування з рідними.

Контакти

36000, Україна м.Полтава, вул.Соборності, 35
(0532) 52-08-78, 50-28-75
mala_akademya@ukr.net
Директор: заслужений працівник культури України, член творчої спілки Асоціації діячів естрадного мистецтва України, Голова Ради директорів мистецьких шкіл Полтавської області Магомедова Тетяна Юріївна